Tuesday morning

MORSNING. Vaknade typ nyss, halft död. Orkar inte gå ner till skolan om ca en timme för att spela kubb på idrotten? Haha! Menmen, får reda på betygen iallafall. Om han inte har satt ett vg på mig så morrar jag åt honom.

Igår var jag på stan med bella&emma. Hittade endast ett nagellack men hade ändå otroligt roligt. Åt på vivaldi för första gången och det var skiitgott!

Annars då? Mvg- på svenskan - boken om mig(!!!), kommer få vg i betyg ändå men ett väldigt starkt vg sa hon. Vg i matte, vg i biologi, vg i fysik, g i engelska(sadface) & g i spanska. Usch mallan, bättre kan jag! Men jag hoppas nu av hela mitt hjärta att jag kan få mvg i musik, vg i syslöjd, hemkunskap & idrott. Sen är jag rätt nöjd.

Nej men nu ska jag fixa mig lite, sen hojja till skolan och krossa killarna på kubb! Hare bäst :-)


coooool färg va? ;-)


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Dom betygen ska du vara nöjd med!



kram

2010-06-01 @ 08:23:04
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0