trött-malin

Sådär ja! Nu var det avklarat. (lät som att jag tyckte det skulle vara jobbigt på nå sätt men nä). Har hänt mycket roligt under dom här dagarna med Michelle, lite nya minnen & skratt till arkivet ;-)
I förrgår hade vi picknick på mitt garagetak samtidigt som vi solade och snackade, skitmys. Låg och smög på alla som gick förbi och sen slängde vi oss ner på taket och asgarvade typ.
Igår var vi här typ hela dagen. Roligast måste ju lätt ha varit när vi satt och åt, och sen går det förbi en tjej utanför fönstret, med en kanin i famnen. Bara det att eftersom det inte är sådär jättevanligt att rasta sina kaniner på det sättet, så antog jag att det var något helt annat:P
"ÅÅH michelle kolla hunden, fan va söt!"
"eh, malin, det är en kanin.."
HAHAH asgarv, det såg exakt ut som en chiuaua iallafall, så det så.

Hade greveholm maraton igårkväll innan vi satt oss i tältet och snackade och smsade massor. Tur med vädret iallafall, regnade ingenting, inte då vi var vakna iallafall. Antar att jag har sovit högst tre timmar inatt, så nu är jag sådär halvtrött. Men det får man leva med.

Från garagetaket(a)


Bilden är egentligen sååå fail, men vi kör på den ändå.


Peace mannen


Röda foppa(L)(L)(L)
vet inte varför bilderna är suddiga, orkar inte bry mig om det. Sen är dom helt oredigerade också!

Men tack för helgen Michelle, loveu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0