torsdag 3/6

Bella kom till mig imorse vid 10 över 8. Jag fixade det sista och sen mötte vi lite peoples nere vid korsningen på min gata, och cyklade sen till fågelbacken. Där borta hade vi lite samarbetsövningar i grupper, och det var skitroligt! Mycket mygg men annars vare toppen, nice väder och allt. Började 9, slutade 11.

Cyklade till ica med malva&bella efteråt och köpte pastasallad, festisar & jordgubbar. Sen åkte vi till gropen och solade lite, åt mat och mös. Efter en stund kom Måns, Wictor, Jonas & Johan dit också. Snackade lite, hjälpte dom att fixa eld så dom kunde grilla sina korvar - HAHA MISSTOLK. Men ah.. Wickes hår på armarna brann upp, de va asläskigt! :o

Efter några desperata försök att doppa mig i det iskalla vattnet så tog jag iallafall premiärdoppet för iår, haha sent premiärdopp men ändå. Kul att killarna försökte dra i mig och stänkte ner hela mig, då hade jag inte så mycket annat att välja på;-) Badade två gånger till efter det, och det var sjukt roligt! Kom massa 96;or också, amanda,clara,fanny,frida,michelle,rajden,sara,ida - tror inte jag har glömt nån, badade med dom också efter att killarna hade dragit. Bajskul.

Åkte hem vid halv6, efter att ha spenderat 6h i gropen. Såg inte där borta hur mycket färg jag egentligen fick, men som vanligt så blev jag bara röd, och på ena sidan av kroppen bara :o Ena axeln, ena kinden och ena benet - knallrött. Sköööönt.

Nu ska jag snart hoppa i sängen, trött som en skit.


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Lät som en skön dag, såg att det var badande dårar i gropen :)

2010-06-04 @ 07:50:27
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0