Tisdag

Har varit på ängsö med Bella och hennes mamma hela dagen typ. Träffade lite godingar där borta, bland annat holger & mattson haha! Badade 2 gånger, och då menar jag verkligen badade, och solade & så. Jättemysigt.
När vi kom hem tittade vi på en film som heter "allt för min syster". Shit.. jag har aldrig någonsin bölat så mycket till en film förut, inte ens titanic slår denna. Usch vad hemsk den var, skitbra, men otroligt tragisk & sorglig. Såg inte klok ut sen när jag tittade mig i spegeln =P

Imorn ska jag hänka till skultunabadet med Bella, hennes mamma, Bellas systerson Leo & hans syster Vanessa! Ska bli skojsigt att slippa tänka på fiskarna som förhoppningsvis inte finns i bassäng-bad :-)

Nu ska jag ta en snabbdusch & sen krypa ner i min säng så jag har mycket energi tills imorn.
Puss på er!




Btw, Caroline tipsade på sin blogg om en hemsida som heter bloggtrafik.nu. En sjukt bra hemsida, besökarna ökade direkt! Skitenkelt att bli medlem också, så jag får väl tipsa vidare då! Tack Carro :)


Kommentarer
Postat av: elin jao

första bilden: Bella pose (?) jaoooo.

ÄLSKAR DIG DARLING

2010-06-23 @ 00:23:13
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: frida

Hahaahah "holGer & mattsson" menar du holmer eller?? haha:D<3

2010-06-23 @ 13:01:44
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0