this day was a good day

Vaknade upp av alarmet imorse vid 12, och gjorde mitt vanliga morgonljud. DIDOE. Hahah bara ful jag är alltså. Men iallafall så åt vi frulle och fixade oss och tog lite bilder. Vissa blev sjukt fina. Antingen är det jag som tar bra kort, eller så är det kameran som är bra, eller så är modellerna asfina, jag har ingen aning ;) Lite av allt var det nog!

Åkte med mamma till ikea vid 17:00. Hittade ett laptop-underlägg. Min dator blir så sjukt varm när man har den i knät, och då menar jag sjukt varm! Så det underlägget kan jag nu ha i knät och sen min dator på det, skitbra! Fick även med mig en påse chips & en pizzaslice, anteckna!!

När vi kom hem åt vi och sen drog jag och mammsen ut på en promenad again. Gick lite i skogen och lite på åkern. (Alltså inte på åkern, men på cykelbanan vid åkern, haha). Mys. Sen när jag kom hem ringde Jonas och frågade om jag ville med ut och gå, haha. Hängde med honom ut ett par timmar, sjukt fint ute på kvällen när solen går ner. Det är underbart verkligen. Alltid extra mysigt att gå där med Jonas, och extra roligt. Haha, det var jätteskojigt.

Kom hem vid halv12, åt lite och nu ska jag snart ladda upp lite bilder från grillpartyt i fredags!

Smakprov på bilderna vi tog hos Frida idag. Mer får ni en annan dag :)

Bella

Frida

& jag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

inte ba du som tar bra bilder faktiskt, din lilla skrytare. jag har faktiskt också tagit många av bilderna!:(



älskar er tjejer!

2010-06-21 @ 00:18:57
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: Jonas Köhler

Tycker jag me!! Asså inte att det är mysigt att gå med mig själv utan med dig;)<33

2010-06-21 @ 01:00:03
URL: http://Jonas.ziimi.com
Postat av: ea

ni båda är brå på att ta bilder. KYSS VA JAG ÄLSKAR ER

2010-06-21 @ 01:20:37
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Va fina ni är, allihop! kram



Ps. roliga biler ovan i nästa inlägg oxå!



kram (igen)

2010-06-21 @ 09:26:02
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0