the sky is falling down

Rubriken stämmer, typ. Trodde det var hela himlen som rasade ner på taket nyss. Blev helt chockad, men 1 sekund senare ploppade det upp på facebook: "OH JÄVLAR VAD DET REGNAR", "SHIIIT VARE REGNAR!".. Då blev jag rätt lugn. Ännu lugnare när jag fick meddelande av elinpez:

men lilla gumman, du ska ändå sova nu så du behöver inte oroa dig. imorgon bitti är allt över och vi blir grannar:)
Skönt att höra. (hon menade alltså att våra hus skulle flyta ihop under natten för er som inte fattade det)

Skönt att det finns saker att roa sig med iaf. Min klass tillexempel. Sitter och asgarvar åt Martin, Johan och Wictor och deras snack om Anders på facebook. Allvarligt, det är min humor till 100% jag skojar inte!

 
P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0