tältsovning inatt!

Ska bli himlans roligt att tillsammans med Michelle inviga tältet, för första gången i år iallafall :)
Vi har varit och köpt godis och dricka (inte läsk för min del), men festis. Sen har vi satt upp tältet, lagt in madrasserna och sovsäckarna, precis som Michelle skrev i sitt inlägg ;-)

Träning ikväll igen, jag tror jag går på den här träningen, jag kan helt ärligt inte hoppa över fler. Känns som att jag har börjat tappat sugen med att spela fotboll, men så får inte bara inte vara. Innerst inne vet jag att jag har lovat mig själv att alltid älska fotboll, men det är lite svårt med en kropp som vägrar sammarbeta med mig.

Menmen.. Nu ska jag bara säga att jag fick fetaste dissen av Michelle nyss, för hon skrev till en kille på sms att hon skulle slänga ut mig ur tältet (som är mitt tält) för att killen skulle få plats. Då fick hon mitt FULfinger och sen sa hon att hon tyckte om mig jättemycket och att hon bara skoja, så då blev jag happyface igen!!!! :D

NU ska jag inte tråka ut er mer eftersom att jag ska hem om ettag och äta & så nu ska jag vara social med min kompis som ligger bredvid och berömmer mig för att jag skriver snabbt på tangentbordet(a).

Fin bild som jag och Michelle gjorde igår, den beskriver typ våran kväll JAO.
(förutom att vårat(MITT) tält är större och snyggare då rå..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0