Stockholm i bilder:

Tog inte så mycket bilder under dagen, mest i tåget på vägen hem. Men slänger in lite nu iallafall!

Påväg dit!



På kinarestaurangen, gott skit!


Påväg hem. Hehe ni kanske fattar hur lite bilder vi tog? 2 under tiden i stockholm ;-)



Såhär hemtrevligt hade vi det i tåget påvägen hem.
Hade en egen "vagn", så det var lugnt. Biljett-damen skrattade bara så.. :-)

  
 
Fina Frida och lite utav hennes shopping!

    
   
Bella Storshopparen Andersson. Klicka för större bilder!

Det jag köpte får ni se sen, har inga bra bilder på det än!





BJUDER PÅ ALLA. loveuu


Messi / Frida.
Hahah fick "masken" utav en kille som gick och delade ut såna här, antagligen reklam för vm.. Skrämde hans kompis ganska rejält iallafall efter att jag hade satt på mig den - haha!!

Nu orkar jag inte ladda upp mer, klockan är mucho och jag är tröttter!
Men vet ni vad det bästa av allt var?

VI TRÄFFADE GREGER!! Han från andra avenyn ni vet?
Rasmus Troedsson heter han igentligen. Men när jag såg han blev jag helt galen!
Jag: Bella, bella,bella. GREGER!!!
Bella: Va?
Jag: DET ÄR GREGER!!!
Bella: Aha, GREGER!! HEJ GREGER!
Han: Garv.

Sååå cooolt, den andra skådespelaren från andra avenyn jag ser i verkligheten, har ju sett sigrid också.
Cool jag känner mig.

Godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0