staden med elinpez

Imorse hade jag ställt klockan på halv10. Åkte ner på stan med Bellis. Köpte en basebolljacka från gina, ett linne med volanger från hm & en bh från hm. Sen åt vi spicyhot och lite sånt, asniceeee. Köpte lite godis på stan och åkte sen hem och tittade på någon skräckis som bella hade. Vi har sett den förut båda två, men den var läskig ändå och ingen kom ihåg slutet.




Mitt linne som jag köpte, syns dåligt men ah :)


Älskar dig bv.


Det har ju btw kommit grymt mycket filmer som jag bara måste se i sommar.

Paranormal activity. Inte speciellt ny precis, men jag måste se den. Känns som att alla har sett den förutom jag! *SADFACE*

The human centipede. Handlar om att det är en psykad gubbe som ska göra en tusenfoting av människor. Så ni kanske förstår resten själva? ;)

Dear John. ÅÅÅH den verkar så mysig, jag måste verkligen se den.

The last song. Den verkar också så himla mysig den också!

Remember me. Har vänner som säger att den är sjukt bra, så varför inte bara se den? ;)

Och så självklart, Twilight eclips. Har ju sett dom andra två så den tredje är rätt så självklar.

Och så sist men inte minst. Älskade Wallander - Indrivaren. Behöver inte säga mer än så! :)

Trailarna funkar inte att ladda upp av någon konstig anledning. Så ni får nöja er med titlarna ;)

Oj vad många det blev, men ah. Då har jag och göra i sommar om det regnar.
De var allt för mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill också ha en baseball jacka, ööööh dör lite:O<3

2010-06-15 @ 18:59:05
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0