sju dagar till sommarlov

Rubriken är helt crazy, kan inte fatta det själv. Herregudars!

Skolan idagdå. Hemkunskap först, fikade bullar & fick reda på betygen. Fick återigen g+ på hemkunskapen. Det är inte mitt starkaste ämne, men nöjd är jag inte. Ska ha vg minst när jag går ut nian iallafall, men det trodde hon att jag skulle fixa, så det ska nog gå bra.

På bilden fick jag vg! Skitnöjd. Vi har under terminen ritat av våra rum & våra skor. Jag ritade nästan som mitt rum var, och sen min converse sko. Vi fick betygsätta oss själva, och jag satte g+ på mitt rum och vg på min sko. Men min bildlärare satte vg på rummet & mvg på skon! *happyface* Hon sa att hon tyckte jag skulle bättra på min självkänsla, för att jag kunde så mycket mer än jag trodde. Hon har nog rätt i det hon säger..

Hem till Frida efter skolan med hon & Bella. Planerade inför sthlmresan på lördag, då far vi! Ska bli jädrans skoj. Fick ju det i present utav dom, så dom bjuder mig på tåg och mat. Asnice, sen har mamma lovat att sponsra mig lite också så det blir bortåt 2000:- shoppingpengar Inte för att jag behöver shoppa upp allt, heheh.

Nu ska jag ner på träningen och kolla på. Börjar bli frisk nu men står över den här veckan, sen är jag återställd!

Imorn är det fågelbacken med alla 8;or, slutar vid 11 och då åker jag och röset till gropen och solar&badar. NICE


en bild jag tog för några dagar sen.
inte för att skryta men.. älskar mitt hår.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ditt hår ska du älska, det är supernice ju!



7 dagar shit!

2010-06-03 @ 10:32:51
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0