roliga saker som händer i veckan

Bara för att jag idag låg och tyckte allt sög så ska jag skriva upp lite roliga saker som händer i mitt liv om typ, en dag.

* Imorgon. Jag och Michelle ska tälta. Det är rätt sjukt egentligen. Jag kom på idag att jag och Michelle har varit kompisar i ca 9 år, men aldrig sovit över hos varandra. Helt sjukt. Vi lekte i stort sett varje dag när vi var små på somrarna, men vi sov aldrig över hos varandra. Men imorn blir de premiär på Michelles baksida. Antar att det blir rätt sent, godis, chips, popcorn & saft - here i come.

* På fredag. Grillmys med brudarna. Ska väl träffas hos Elinpez för att dra igång grillen och sitta och snacka/partaja kvällen lång. Det blir nog ett gäng brudar som kommer, vi kommer ha de grymt. Kommer antagligen vara halvt (läs helt) död eftersom jag ska sova hos Michelle kvällen innan, men jag får väl ta mig en tupplur på dagen, så mår jag prima sen.

Äsch, nu drar jag mig mot sängen och sover, ha det!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va roligt men det ska ju bli skitväder imorgon...



KRAM

2010-06-17 @ 11:18:00
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0