Operation dagsverke

Vaknade 11 imorse av att det ringde någon försäljare, uuschaa.
Gick upp och vid 12 palllrade jag mig ut och började arbeta! Gjorde det i ca 3h och hade lite matpaus när pappsen kom hem med donken. Fick lite ryck sen och var arg och ledsen men det är en annan femma, det slutade iallafall med att jag med världens flottigaste hår hängde med mamma och lillebror till stan. Men det vare värt! För jag lämnade tillbaka skorna, dom va inte så fina som dom var i affärn.. Men. Jag hittade ett par nya, skitsnygga. Kommer bild sen. OCH en jeansjacka, som jag sålänge har letat efter. PÅ KAPPAHL, där jag aldrig någonsin handlar, hittade jag mitt livs drömjacka - jag kommer vara snyggast på skolavslutningen!!! Skoja, haha.

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorn, börjar inte förän 9 men det spelar inte så stor roll. Imorn är det allra sista dagen innan sommarlovet. Kan verkligen inte fatta det själv. Puss alla fina.

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Du kommer vara snyggast hur fula kläder du än har på dig!<33 sista dagen går åt till piano, ska öva i tillberga kyrka kl 9 så vi kanske inte ses:(<33

2010-06-08 @ 23:12:54
URL: http://Jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0