ny mobil..?

Har varit sugen på en ny mobil länge nu, har haft min i drygt 2 år så jag tycker att jag är värd en ny! Min gamla har helt slöa knappar, minneskort-luckan är trasig och borttappad, ljudet är sämst och man kan inte ha hörlurar knappt, för dom åker bara ur..

Sony Ericsson J10i Elm
Funderar iaf på denna. En kompis till mig har den och säger att den är sjukt bra. Plus att jag har provat den, förutom att den är snygg och har sköna knappar, så har den asbra kamera, bra ljud och massa. Dessutom kostar den bara 1790:- Enligt mamma så behöver jag bara spara ihop till hälften själv, vilket blir för mig 900:- Det har jag redan, men måste ändå spara pengarna för att jag ska kunna göra saker i sommar. Men innan sommarlovet är slut ska jag ha den här skönheten, hoppas jag iallafall!
Men vad tycker ni? Var den snygg? Någon som har den, och isf, är den bra? :)

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Den är sjukt snygg! Har haft min i snart 2 1/2 år så det är dags för mig att byta också snart<33

2010-06-12 @ 23:40:49
URL: http://Jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0