mondayyy

Åkte ner på stan med Bella, Emma & Frida efter skolan. Gick mest runt och fönstershoppade och fikade lite på gränden. Riktigt mysig dag<3

Idag i skolan hade vi klasstävlingar. Våran klass gjorde tillsammans 1337 armhävningar, byggde ett torn på 7m & skrev världens bästa låt om våran skola. Behöver inte säga att vi är bäst, det vet alla redan:-) Tog massa roliga bilder med massa i klassen med olivias dator, fan va roligt det var! Helt ont i magen efter allt skratt. Älskar er 8b.

Ska snart åka ner på matchen, mitt lag har match idag men eftersom jag är/har varit förkyld så ska jag vara hejarklack idag! Imorn är jag ledig, ska rensa ogräs typ, eller ah orkar inte förklara, men om det regnar så kanske jag skjuter upp det...

JUSTE, jag hittade ett par skor idag..

Den ser skitful ut. Fetaste sulan typ :P Är lite osäker på hur jag vill ha det. Den är mycket snyggare på, helt klart, men jag vill ändå prova lite hemma och så, är den ful så byter jag väl den, och eftersom jag är i akut behov av skor så.. :)

Skopunkten - 299:-

Kommentarer
Postat av: Frida

roligt roligt, och skorna var hot hot hot!

puss<3

2010-06-07 @ 21:08:28
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0