Michelle is in da house

Eller inte för tillfället, hon åkte nyss hem för att äta. Men hon var här, och hon kommer tillbaka snart. SÅ NI VET ALLTSÅ.

Vet inte vad vi ska hitta på sen. Ikväll är det träning, men jag får se hur det blir. Hoppas verkligen jag kan vara med och träna. Tror jag ska tvinga mig ner dit trots mina andningsproblem jag har just nu. Får så ibland och det är sjukt jobbigt. Så har jag inte ont i magen så mår jag illa, och mår jag inte illa så har jag svårt att andas. Eller varför inte bara alla 3 samtidigt? ..

Men men, det kanske går över, vad vet jag ..
Nu kommer lite bilder på ossssssss.





HAHA, resten är för fula för att synas offentligt, och jag skojar inte.
Dom här bilderna var ingenting mot vad det fanns, hahah herregud :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0