MALIN IS ALIVE

Har inte uppdaterat något idag, även fast jag har haft hyffsat tråkigt.
Skulle ha haft match idag, men hade skitont i magen imorse.. Vet inte vad som är med den just nu, magkatarr eller något? Ingen aning men jobbigt äre iallafall. Åkte då inte med på matchen, var hemma istället och spelade kubb med henrik, mamma & pappa.

Hängde med och tittade på henriks match nu mot kvällen, dom vann med 2-1 och henrik gjorde världens snyggaste mål verkligen, duktigt!

Nu väntar en rysare som enligt mamma skulle vara rätt bra, och sen ben&jerrys.
Bilden får förklara


Finns på mobilen ikväll, så jag tycker alla ska smsa :-) Antar att dom flesta som läser min blogg har mitt nummer redan, eftersom ni inte är så himla många & jag antar att jag känner dom flesta utav er! Pussi på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0