Jag har gått ut 8:an

& jag är så glad över allt. Glad för att jag har så otroligt fina vänner. För att jag tror att det här kommer bli världens bästa sommar. För att jag har världens bästa klass & för att allt känns bra just nu. Nästan allt iaf.

Åkte till tb-kyrka imorse vid 9. Började kvart över 9, lite sång och tal och sånt, inget speciellt egentligen. Efteråt fick vi betygen, kramades lite och sen fick vi åka hem.

Matematik: VG
Engelska: G
Svenska: VG
Spanska: G
Historia: G
Geografi: G
Samhällskunskap: MVG
Religionskunskap: VG
Hemkunskap: G
Idrott: VG
Syslöjd: VG
Musik: MVG
Bild: VG
Kemi: VG
Fysik: G
Biologi: VG
Teknik: G


Ganska nöjd, men alllt kunde varit bättre. Utom musiken, där var det på topp sa anders!

Åkte hem och bytte om till shorts och t-shirt innan jag sen åkte till Bellsan, där Malva, Frida & Emma befann sig. Vi åkte hem till Frida typ på en gång, hoppade studsmatta och spelade kubb - sjukt mysigt. Har bara umgåtts med tjejerna hela dagen, och det har varit asbra, underbart. Bella var tvungen att leava för att åka till björnön, men annars var det helt ok.

Varit ute med grannarna på kvällen, kramats med Vilmis, spelat kubb, kört kurragömma, kramats lite mer med Vilmis och ah, allt sånt där:) Myspys.

Nu ska jag snart sova, eller jag är inte trött men ändå.

pruttunge


bjuder faktiskt, ser bajsnödig ut eller nåt.


mina fina tjejer








elin "linslusen" andersson!


söto-bert


ollli & linslusen bellis. MINEN ELIN! HAHA




gulllli


här har vi oss - tuffa pojkar längst fram!




Denna får avsluta - även fast jag tittar bort! Betygen i knäna och allt ;-)
Tack för bilderna Frida och TACK för alla fina dagar tillsammans tjejer. Fler blir det!<3


Känslan av att rektorn säger; nu börjar erat sommarlov! Känslan av att alla reser sig upp från kyrkbänkarna och apploderar, kramas, skattar & skuttar. Känslan av att känna hur underbar den här sommaren kommer att bli. Jag vet det, för det blir vad man gör det till. Jag ska göra allt jag kan för att göra den här sommaren till något bra, till något aaasbra!
NU ÄR DET SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0