jag älskar min mamma

Mina älskade vänner underhåller mig som fasiken nu på facebook. Hahah sitter och läser deras 85kommentarerskonversationer och asgarvar typ.

Gick inte på träningen. Har så jävla jobbigt med andningen just nu. Känns som att rätt som det är så ska det inte gå att andas nå mer, men det går, jag vet det. Men det är ändå en så äcklig känsla. Om ni lägger handen runt halsen, och trycker lite på luftstrupen, inte mycket, men så att det känns att det är något ivägen när ni ska andas - så känns det. Fattar inte vad som är fel, har haft så här förut också och rätt som det är så går det bara över. Vågar inte träna, är så rädd att det ska bli värre om jag blir anfådd.

Gick ut och gick med mamma, vi gick säkert nästan en mil. Gick spåret, in till Flocksta och sen vidare till Mycklinge och sen hem, tror jag det var? Mysigt iallafall. Skönt med frisk luft för lungorna, men myggen kan ju bara...DÖ. Gick iaf i 1h & 20 minuter.

Imorn är det träning igen, en extra träning. Hoppas för sjutton att det är bättre med andningen då så jag kan träna någon gång i år.. Kommer ju antagligen inte få mycket speltid nu men man måste ju börja nånstans, inte mitt fel att jag blev sjuk direkt, så ah får väl ge gärnet och hoppas det lönar sig.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va mysigt och bra med en lång promenad!! Din mamma får vara lycklig med en dotter som du! :)



Jobbigt ang andningen, är du allergisk, någon lightvariant på astma?



kram

2010-06-17 @ 11:20:56
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0