Ingen träning idag heller..

ÅÅÅH DAMP. Orkar inte sitta hemma hela tiden och inte göra ett skit, bara för att jag har ont i min mage! Så jävla sämst så det finns inte. Mår illa, har ont i magen och känner mig seg stup i kvarten, och jag behöver verkligen träna! Vi åker snart till Valdermarsvik och spelar cup och jag vill vara med och spela! Arg jag blir. Har mått toppen hela dagen, sen nu på kvällen fick jag ont igen och mår illa. Vad är problemet lixxxom?

Bara för det har jag inte ett skit att göra ikväll. Kul!!
Imorn skaaa jag ner på stan iallafall, måste göra något roligt utav det här lovet som hittils har varit helt kasst.
Men jajaaa, ska inte gnälla mer nu, kan ju inte vara sådär jätteskoj att läsa om antar jag..

Uppdaterar mer senare.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Har du provat typ Inside eller liknande, eller får man inte äta sånt när man är "barn"? Tråkigt om du ska behöva ha ont ju....



kram

2010-06-17 @ 11:28:21
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0