imorn klockan 09:00

Så går tåget mot stockholm, ska bli så roligt. Hoppas väl på att hitta något fint, speciellt fina skor till avslutningen och en jeansjacka. Något hittar man väl alltid, hoppas jag iallafall.

Har varit med jonas nu ikväll. Riktigt mysigt. Snackade, jag lekte med hans iPod, vi körde fotboll, spelade biljard & cyklade runt med hans postcykel. Han har en cykel som man för länge sen körde post i, så det är en "korg" framför styret. Där satt jag, och han körde, det var superroligt. Satt typ och tjata om hela vägen att vi skulle cykla mycket i sommar. Hehe det var så roligt! Jonas kommer alltid vara en utav mina närmsta vänner, så är det bara.

Nu ska jag duscha, sen packa & sen sova.

Kommentarer
Postat av: frida

ska bli awesome, love u!

2010-06-04 @ 22:54:12
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: Jonas Köhler

Aw!! Du kommer alltid att vara en av mina också!!<33

2010-06-05 @ 11:49:42
URL: http://Jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0