Hemlig Beundrare♥

HEJ ALLA MALINS BLOGGLÄSARE!
Nu är det så här att hon som äger denna blogg vet inte om att jag skriver detta och hon vet inte heller om att jag är hennes hemliga beundrare.
Har gillat henne ända sedan dagis. Jag har alltid varit hennes stalker. Vart hon än går så följer jag med henne och det kommer jag alltid att göra. Fall hon hoppar, ja då ska ni veta... jag hoppar också!!!
När hon shoppar brukar jag också göra det. Vet inte riktigt om hon vet att jag brukar vara med henne, jag kanske är osynlig... Hoppas. Någon gång ska jag ta mod till mig och ställa mig framför henne, kolla upp mot hennes ögon och verkligen säga att jag vill shoppa med henne tills vi blir gamla. Just nu brukar hon gå in på lite mer "poppiga" affärer. Men när vi är äldre och mer som vuxna damer då blir det nog hmm.... myrorna kanske. Jag hoppas också att vi börjar arbeta tillsammans, alltså att råna banker. Det verkar ju vara ditt jobb just nu iallafall och du verkar gilla det också. Fast jag tror mer att det är jag som rånar och att du är polisen. Men på det viset kan vi träffas och reda ut allt...

Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta min lilla gullegris till bästavän.  
Jag vill verkligen att du ska veta hur perfekt och underbar du är. Varje sekund man är vid dig blir till ett minne&alla är bäst. Mycket skratt och gråt har vi varit med om tillsammans. Både bra och dåliga händelser har vi haft tillsammans. Vi gör varandra starka och stöttar varandra. Ett stort plus i våran vänskap! Jag kommer aldrig att tröttna på dig Malin så du får nog stå ut att ha min som stalker hela ditt vackra liv.
Du har världens goaste personlighet, vill alla människor väl. Fortsätt så gumman, det värmer i folks hjärtan.

Det sista jag vill säga är att denna tjej kan också göra något väldigt vackert och det är att spela gitarr och sjunga. Hon skriver egna låtar och de blir jätte bra. Redan när vi var små och lekte hittade hon alltid på nya låtar och vi sjung de tillsammans. Jag hoppas att du någongång vågar ta mod till dig och visa upp din sång för många andra människor som inte hört dig. Du är bättre än vad du tror. För varje dag som går blir du bättre :-)

//Anonym.

(hoppas att inte bilden avslöjade för mycket vem jag var)

Kommentarer
Postat av: malin

Älskar dig bästavän

sjukt gulligt inlägg<3

2010-06-11 @ 01:55:18
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0