en dag närmare sommarlovet.

Nu är det jobbigt att gå och vänta in dagarna till sommarlovet. Fast på något sätt är det ändå så skönt. Det känns ju alltid lite härligare när man tänker på att imorgon, är den allrasista riktiga skoldagen. Sen drar tema dagarna igång, och på tisdag är vi lediga för att fixa med operation dagsverk. Man ska samla pengar till flickor i sudan i think. Ska iallafall jobba hemma i trädgården jag, så om vädret bara håller i sig typ.. En vecka till, så kan jag vara ute hela dagen i shorts & tshirt och rensa morsans rabatter.

Skolan idag var helt okej faktiskt. Vg på idrotten, wihoo. Även vg i syslöjden och mitt älskade mvg i musiken. Fick reda på so:n också, det var uppdelat i 4 delar. Samhäll, geografi, historia och nåt mer. Fick iallafall 2 g, 1 vg och 1 mvg. Niiice! 

Efter skolan hängde jag med becka, håll i er nu, till stallet! Haha omg, det var inte igår. För er som inte vet det så följde jag med becka till stallet när vi va mindre i stort sett jämt. Älskade att vara i stallet, ta hand om hästarna, rida i skogen och fixa filtar i en kärra som vi satte på hästen och körde runt ute i skogarna. Åååh nostalgi, jag saknar det verkligen sjukt mycket. Det var shettisar iallafall och även på den tiden jag kunde och vågade rida. Nu varken kunde jag eller vågade jag. Hästen var lika hög som mig fast världens snällaste. Klappade lite på honom och sa att han va fin och så, fjäskade lite så han inte skulle sparka mig, thehe.. Tog hand om beckas lilla Tindra istället (en hund), och det dög så bra så, vi hade det supermysigt bland alla blommorna i hagarna.

Nu på kvällen var det fotografering med fotbollslaget, så på med matchkläder och ner på ip där det var fotografer och tjosan. Tog enskild och det var yberpinigt, men ah. Vlt nästa nurå, så ni behöver ju inte klippa ut och spara kortet på oss, alltså.. Fy, det kan verkligen inte ha blivit bättre än fy. Precis när vi skulle ta gjorde våran tränare nå konstigt ljud typ så jag börja garva-.- HAHA!

Omg, ber om ursäkt för långt inlägg. Men jag har hunnit med mycket idag och var på skrivhumör.


    
Så här ser jag ut idag, hehe vet att man ser fett mktttt.


hezten. tufft med lila stall btw!


frida, de här kan man kalla snelhest!!


bjuder på sjukt ful bild. hästen lär endast tyckt att jag var dryg, men ändå.

DUSCHEN NEXT, CIAO

Kommentarer
Postat av: frida

NNNNNNNNNNEJ, hästen får INTE heta frida, hell no:(:(:(



men aja.....får väl låna ut det lite raa. haha puss!

2010-06-01 @ 22:20:05
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0