awesome night

Gårdagens kväll var helt grym, oslagbar verkligen. Träffades utanför affären vid halv6/6. Gick in och bestämde vad vi skulle käka. Det fick bli potatisklyftor & kycklingklubbor med beanäsås och grönsaker. Till efterätt köpte vi olika frukter + glass. Popcorn till "snacks" och lite att dricka. Alltihop gick på 337:- och det delade vi på 8 stycken, inte alls så farligt dyrt enligt mig!

När vi kom till Bella så började vi på en gång med maten. Några dukade, nån fixade salladen till maten, nån fixade fruktsalladen, några potatisen osv.. Vi hade otroligt mysigt när vi lagade mat, och jag var tvungen att gå och pussa på alla för att visa hur mycket jag tycker om dom, mina små hjärtan.

Mat next up, det blev sjukt gott och det räckte perfekt till oss allihop, blev inte en smula över & alla blev mätta och belåtna.

Efter maten gick vi ut och tog massa bilder, försökte göra en pyramid. Det gick åt helvette hahah, men kul hade vi. Tyvärr så hade jag ett huvud som inte sammarbetade, det dunkade bakom ögonen och jag trodde ärligt jag skulle spy. Men eftersom jag har en så snäll mamma så kom hon med alvedon, och 20 minuter senare var jag en ny människa igen - mådde toppen - var överlycklig.

Sen var det efterrätt. Det blev sjukt gott med 3 olika sorters meloner, vindruvor, äpplen & bananer och glass till det. Åt tills det rann ur öronen på mig, typ.

Resten av kvällen satt vi bara och snackade om massa gamla minnen & skrattade hur mkt som helst som vanligt. Vi bestämde att vi skulle träffas mycket mycket mycket i sommar. Vi har ju alltid så grymt roligt tillsammans!

Kom hem vid 1 någon gång, Bella & Emma följde mig hem och vid halv2 ungefär så slocknade jag, helt slut.
JAG ÄLSKAR ER TJEJER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0