15:51

Vaknade 13:20 idag, hehe. Lätt värt det, var så himla trött igårkväll. Men vilket underbart väder vi hade. Hörde att våra päron satt och snackade om när det senast var så fint midsommarväder. 1994 sa någon, men vem fanns då lixx? =P

Idag har jag inte en susning om vad jag ska hitta på. Antagligen bara chilla, chilla & chilla. Mamma har utmanat mig att se på the ring1 & the ring2 ikväll / inatt. Maraton från 22 - 02. Kommer lätt klara det, frågan är bara om mammsen klarar't?! Men det tror jag nog. Jag vill ha godis nu. Men det finns inget här hemma, sadface..


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Men gud va ni sover i er familj :) ha ha...



Superfina bilder på dig med ögonen och den under på dig, vad det nu var du gjorde... ha ha! Fin var den iaf!



Det lät klokt att hoppa fotbollen ett tag men jag förstår att det är tråkigt!



pratade med pappa per idag och sa att vi skulle ses någon kväll här under semstern och äta pizza, hoppas du följer med!



Nu ska jag jobba en vecka till sen är jag ledig i fyra...



kram

2010-06-27 @ 22:00:07
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0