12:38

Drömde en wieeerd dröm inatt. Drömde att några i min släkt tyckte jag skulle adoptera min sysling, Jack. Och jag ba tackade ja? Fick ett barn och allt. Hehe.. Helt psyko dröm, men så var det iallfall.


Jättegammal bild på mig & Jack.
Söt var han/är han iallafall!

Men jaja, nog om konstiga drömmar. Vaknade halv12 imorse, väldigt behövligt kan jag ju säga. Skulle ju åkt ner och tittat på studenterna idag, men har fortfarande så ont i magen. Orkar inte ha det första dagen på sommarlovet? Hah.. Men men.

 


Fick nyss ett privat meddelande på bilddagboken:
Han: tja
Jag: tjoo
Han: har du någon pojkvän? :)
Jag: nej :)
Han: ska vi vara i helgen? jag kan få ditt nummer :) vi skulle ha jättekul.
Jag: känner inte ens dig..?

HAHA konstiga människor det finns alltså, han är nog inte seriös, fast kanske. Hoppas inte iallafall.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0