You spin my head right round



Har gjort den här dagen till en mys-dag. Började med att dra några avsnitt anna pihl, min favoritserie, helt klart. Har alla boxarna och gråter fortfarande lika mycket åt vissa avsnitt, det blir ju inge bättre trots att man tittar på varje avsnitt 100 gånger.. Men tröttnar det gör jag iallafall aldrig. Finns inte en chans. Replikerna sitter i huvudet trots att dom allra flesta replikerna är på danska.. Haha jag vet ändå hur det kommer låta när dom säger det!

Lagat mat och mig, henrik, saga & vilma, fixat disken och städat mitt rum har också hunnits med. Skönt! Skrivit en packningslista har jag också gjort. Det gillas. Läser nu på Bellas blogg att hon har feber, halsont och sånt. Jag blev helt chockad när jag läste. Tänk om jag blir sjuk nu tills skåne? Nej, det får inte hända!! Men du får krya på dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0