wallander och farsan

Antagligen så min kväll kommer att se ut. Mår inge bättre så jag skiter i rixfm ikväll, jag orkar inte! Mamma hyr några filmer, och så popcorn till det. Jag blir nog frisk snart. Nu väntar gitarren. PUSS



"febergirl"
 
Har 2 saker till att skriva:
1. Jag och Bella var ute och cyklade idag, när jag ser en undelat på gatan. En undelat?! Snackade med någon gubbe på gatan men han kände inte igen den, och eftersom vi inte fick tag i den då den flög upp i ett träd, så fick den stanna där. Stackars ägaren, och stackars den lilla fågeln. 
2. Mina fotbollsbrudar åkte till Valdemarsvik imorse. Jag har feber nu. Tänk om jag hade varit där nu. Kan man kalla det tur?

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Åh stackare som är sjuk igen...



Vi såg farsan igår, scenen i köket är bäst! :)

2010-07-01 @ 22:13:58
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: EMELIE.

SV; Haha, dom är sjukt snygga!!!

2010-07-01 @ 22:57:14
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0