Twilight - Eclipse

Var och badade igår på skantzö med grabbarnaaa på gatan. Jag vann rutchkaneracet, coolt va?!
När jag kom hem duschade jag och fixade lite och sen åkte jag med mamma, Henrik, mammas kompis och några grannar och tittade på eclipse. Den var awesome! Lätt bästa filmen i twilight serien säger jag bara!



Gick till mina favorittvillingar när jag kom hem och satt där och snackade och busade lite. Det var asnice, hade verkligen saknat dom. Och juste, igår så träffade jag Bella & Frida också. Vi snackade också och jag spelade gitarr och sånt. 2 toppenkvällar på raken!

Nu ska jag ladda upp bilderna från skåne, vilket kommer ta mig ett bra tag. Men men! Sen återstår det att se vad dagen har att bjuda på. Kanske städa mitt förskräckligt stökiga rum, byta i hamstrarnas burar osv..?


Kommentarer
Postat av: - JenU

Kul att du vann =)

2010-07-20 @ 11:50:15
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: nayomi

låter härligt ;D

2010-07-20 @ 12:04:06
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0