TODAY.

Vaknade rätt sent idag men dä ä nice ibland surrni. Tvingade mamma att åka till hälla med mig. Så det gjorde vi! Inhandlade lite grejer & träffade Bella inne på h&m. Snackade lite, och sen åkte jag och mamma till ängsgärdet och hyrde och köpte filmer. Träffade J & J nu på kvällen en stund och snackade lite. Var verkligen så uttråkad så jag höll på att dööö. Hehe. Tittade på Farsan nu på kvällen med familjen.
+ att jag tittade på Vittnet idag. Den allra sista Wallander filmen. Detta är sorgligt. Ska ha begravning här snart. Shit, det är helt sjukt att alla är slut redan, kan dom inte göra 13 till lite snabbt? Buhu..


Jättedålig bild. Men köpte iallafall linnet på bilden. Kan visa mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0