six days left



Om precis 6 dagar så är jag i Ystad. Skåne är helt klart Sveriges finaste ställe, så otroligt vackert och jag längtar verkligen tills vi åker! (Även fast vi åker halv7/7 på lördagsmorgonen=P).. Hoppas verkligen att vädret håller i sig som det har varit i Sverige dom här senaste dagarna, för då kan man ligga och steka på stranden som ligger 100 meter från vårat hus där vi ska bo tillsammans med 1 annan familj.
Sen vet jag inte hur många gånger jag har jämrat mig över att jag inte kommer få vara där samtidigt som Frida. Hon kommer veckan efter mig den rackarn, till precis samma område, och jag är så besviken att det inte var samma vecka! Menmen.. Life goes on.


Kommentarer
Postat av: fridaaa

så jäkla synd, hade varit skitkul:(!<3

2010-07-04 @ 14:46:34
Postat av: ylvisen

Åh det var ju synd att det inte var samtidigt!



Ser himla fint ut avundsjuk

2010-07-05 @ 08:27:54
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0