♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Min dag har varit helt awesome. Åkte ner med 10:15 bussen till stan och köpte vivaldi, tog oss bort till elba-färjan och åkte till östra holmen. Massa sol, bad och skratt. Hoppade även från hopptornet, usch vad läskigt det var haha! Sen smetade vi in bella i blålera eftersom hon vägrade bada med oss, och skrattade åt roliga människor hahah! Sen vare massa danskar därborta. Dom va nog 100 pers fan, huur många som helst. Dom hade någon konstig dans-uppvisning och sen drog dom i en fet (verkligen as-stor) madrass, där alla som ville fick sitta. Självklart tog man chansen, men vi tröttnade och simmade till en flyt-brygga. Men då kommer dom ju efter. Och när alla har hoppat på flytbryggan så sjunker den så mycket så att vattnet går till knäna! Haha nån dansk ba: DE KÄNNS SOM TITANIC. Fatta hur det låter på danska lix? HAH! Sen fick man glida på den där madrassen och då skulle jag och Emmsi prova. Det var skitkul, men jag lyckades skrapa upp båda höfterna på kant-jäveln. Ont gjorde det men kul var det! Kl 16:25 gick båten tillbaka till hamnen igen!

Kvällsdopp i gropen. (som om de inte skulle vara färdigbadat.) Men det var myspys. Hade med mig lite bullar och kakor och de va gött! Cyklade hem vid kvart i 22 kanske? Bilder kommer!

Puss på er mina finaste tjejer. U R gr8!

från förra året på östra holmen med b&e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0