Studiedag!

Sorry för dålig uppdratering, mitt internet funkade inte igår, men då hade jag bara träning oså.

Finns inget bättre än studiedagar, så himla härligt att mitt i veckan bara slippa skolan en dag! Sen var det en perfekt dag för alla mina miljoner läxor, och nej jag ska inte gnälla, jag vet att det kommer bli så mycket värre sen så ah. Men iallafall så har jejje varit här ettag, vi har pluggat&typ lekt med mina hamstrar såklart! Ikväll blir det sverige-slovenien(?) + popcorn, mums.

Idag har jag hunnit med:

 Sovit ut, haha låter väl knasigt men de behövdes.
 Träffat jejje, pratat lite om massa grejer.
 Läst klart min utlänska klassiker (läxa i svenska).
 Gjort bokrecension till boken+ritat en bild till.
 Gjort rent i hamstrarnas bur.

Saker jag ska göra:

 
Skriva fakta om Lewis Carroll, författaren till min bok - Alice i Underlandet HAHA!
 Göra klart kemiläxan - en kolatoms kretslopp, göra collaget klart osv.
 Kolla på handbollen,&somna i tid!


Kommentarer
Postat av: frida

man ska väl inte göra bokrecension till boken? bara berätta om den inför klassen, ståre på pappret iaf hehe;D

2010-01-19 @ 20:57:48
Postat av: Jonas Köhler

Oj vad du har hunnit att göra saker!! Aha jag va ut och skottade sen var jag ute och gick i 2 Tim 10 min aha det var min dag;)<3

2010-01-20 @ 01:02:53
URL: http://Jonas.ziimi.se
Postat av: ylvisen

Varför är din blogg så sne....??



Påminner om den 6 feb ifall du och någon kompis vill komma och leka med oss på Busborgen...



Kram

2010-01-21 @ 09:58:33
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0