sovmorgon och 2årskalas

Mamma sa att jag inte skulle sova längre än till 10 idag för att jag skulle somna ikväll, men jag sov till 12 ändå,haha. Då vare bara att äta frukost, duscha - tvätta - föna&platta håret. Sen åkte vi till fam Bomans, för Jack fyller 2 år idag, grattis! Fikade och lite sånt och sen var jag nere i källaren och busade med alla 2350 ungarna :)

Har haft ont i ögonen hela dagen, det liksom svider på nåt sätt. Jag tror det blir tidigt ikväll för jag orkar knappt hålla upp ögonen.Det börjar en bra film på tv nu klockan 20.00 som jag tänkte se, sen sova efter den. Fast i försig säger jag alltid att jag ska sova tidigt, gör jag det? Nej

Skola imorn by the way, inge sugen alls på att gå upp kvart i 7 och sedan gå till skolan när det är 20 minus. Men jag får väl stå ut, precis som alla andra får göra.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0