Slappar dag!

Sov till 12 idag typ. Gick upp och kollade lite på tv&så. Sen hjälpte jag mamma att städa en massa och plocka undan alla julgrejer och typ packa upp massa väskor. Det tråkigaste som finns är ju verkligen att städa men det är så grymt skönt när det är klart sen. Sen har pappa hängt upp min gitarr på väggen så nu är mitt rum fint igen. Om nån timme kommer pappa och henrik hem med pizza och sen blir det tvmys hela kvällen. Imorn=skola:(


Bilder på vad jag shoppa igår kommer här!


Vanlig tröja. Bikbok - 149:-


Gullig tröja med knappar på ryggen. Bikbok - 149:-


Även jeansleggings från bikbok - 199:-


Vanliga cheapmonday-älskar dom! 400:-


Lite hårprodukter, nån som har testat Bobby's?
Läst på många bloggar att dom ska vara väldigt bra, så var tvungen att testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0