plugg,plugg&plugg

Såhär skönt med sovmorgon, det är verkligen det bästa som finns.
Har pluggat hela dan, gjort mina kemi-labrorationsrapporter, hah ah ni hör ju hur det låter. Men nu är dom klara och det är grymt skönt. Bara massa matte kvar nurååå. Ligger lite efter i matten,thihi.. Svårt som satan! Hade tänkt plugga svenska också, men nån måtta får det väl ändå vara.

Btw, jag ska på bio ikväll, avatar. Ska kolla med mamma&morfar, hihi. Mamma bjuder, och jag är grymt sugen på biopopcorn!


Spotify är självfallet på, tack emma, du har gett mig en ny favvolåt!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Herre gud vad du pluggar!

2010-02-01 @ 14:52:37
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0