.

Vafasen då, nu säger alla att min blogg är sne. Inte haft en aning om att det är så
eftersom den inte är så på min dator. Vet inte hur man får den "rak" igen? Haha..

Vaknade inatt vid 4 typ, kände mig rätt febrig och så. Täppt så jag inte kunde andas, så jag tog nässpray och gick upp på toa ochså. Fick typ panik och trodde jag skulle ramla ihop, blev verkligen skit yr! Höll i mig i allt jag fick tag på, sen gick jag och la mig igen. Mådde skitilla, eftersom jag var yr då.. Sen somnade jag och vaknade igen vid kvart i 6. Ropade på mamma&sa att jag inte kunde gå till skolan, somnade om igen och vaknade halv10.
Nu känns det att jag har feber.. + att mitt ena öga är jätterött, alla frågar om det. Och min lärare som sa att jag såg sjuk ut igår, men då mådde jag toppen. "det är nog nåt på gång" , sa hon. Och hon hade så rätt så. Usch för att vara sjuk!

Hitta inge fint tyg på stan igår, så de får bli syslöjdstyg ändå.. Fikade på gränden med bella&emma.
Jättemysigt,älskar er brudar.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Har du gjort illa foten? Stackare....



Mysigt att fika!



kram

2010-01-30 @ 12:33:43
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0