.

Sov länge idag, så jävla bäst. Åt lunch med mamma&henrik på donken, sen hem och träna fotboll för första gången i år. Det var roligt faktiskt, träna inomhus såklart. Jättemånga från romfa har börjat i vårt lag, så vi är 25 stycken om inte mer, jag vet inte hure ska bli, men det blir nog bra!

Efter träningen frågade michelle om jag hade lust att sällskapa henne ikväll för hon skulle va ensam hemma, så vi har beställt hem pizza, har godis och lyssnar på asgammal&BÄST musik. Hahah, både jag och michelle dunka chipz när vi va små, och nu hitta vi en skiva med massa låtar. Så nu blire dans, hahah!



Här har ni en liten söt låt, hahah.
(spola fram typ 1 minut, de är aslångt intro)

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

HAHA dunka chips:D (roligt sagt)<3

2010-01-23 @ 20:42:31
URL: http://jonas.ziimi.com
Postat av: elin

juste dom lyssnade jag också på,haha!

fett me bra löööööt:D

2010-01-24 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0