äntligen helg!

Shit va skönt det ska bli med lite sömn. Skolan idag såklart, riktigt roligt hade vi. Alla måste ha vart lite småtrötta för shit va vi skratta! CHALAKANSFEBER! Hahah. Efter skolan drog jag hem till frida och vi typ snacka massa och kollade på sommaren med göran, skitrolig film verkligen. Sen tog vi massa faceworp bilder och garva som fan åt dom också, hahah.

Jaja, kollade nyss på handbollen. Sverige - Tyskland. Riktigt besviken blev man eftersom dom var så himla nära! menmen, jag tyckte dom kämpa på iaf. Nu ska jag väl duscha snart, sen njuta av helgen.


Bild från i sommras, då jag "träffade" Göran på stan
hahah bella&emma kommer ni ihåg?

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

HAHA oj va stor han är. Fick du nån atograf haha!!<3

2010-01-22 @ 21:48:12
URL: http://jonas.ziimi.com
Postat av: Anonym

hahaha gud ja. fyfan vad rolig dendär dagen var :(

när vi bestämde oss för att gå hem, sen var de några i en bil vid donken som tuta på oss så vi börja kuta tvärs över gräsmattan. sen orkade vi inte gå längre så vi tog bussen från stenby, sen själva bion var ju inte lite rolig den heller :(



hahaåååh, saknar!

älskar er tjejr :*

2010-01-22 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0