12.17

Vaknade för ettag sen, skönt att sova ut eftersom jag har sovit så lite i helgen. Idag har jag bestämt mig för att bara vara hemma och ta det lugnt. Inte göra ett skit, jag är så trött i kroppen! Haha det låter väl konstigt men jag är det, jag har lust att bara kolla på en film eller nåt. Men ikväll ska nog iallafall jag,emma&bella gå på bio. Vi skulle ha gått på new moon men det finns inga bra platser alls, så vi kanske tar en annan film och hyr new moon när den kommer ut på film istället. Och nu kom jag och tänka på att det faktiskt bara är en sovmorgon till innan skolan, jag döör.

 jag har saknat min klass hur mycket som helst, så det ska bli kul att träffa alla igen.

 massor med läxor och prov. Det orkar jag verkligen inte! usch.

Nu=frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0