lördag!

Gick väl upp vid 9 imorse, fixade mig och åkte på handbollsmatch. Den gick åt helvette, vi spelade bra och så, hade 3 avbytare och sånt.. Men shit, vet inte vad som har hänt med mig? När jag får ett friläge får jag panik och tänker att jag verkligen inte får missa, såklart så gör jag det.. JAJA! Åkte till djurmagazinet direkt efteråt och köpte lite things till mina hamstrar, sen hem och spelade lite gitarr. Sen vare bara att sätta på benskydden och åka ner på fotbollsträning, inte lite jobbigt. Kom iaf nyss hem och ska snart duscha och äta, sen ska jag kolla på melodifestivalen med bella!

va på stan igår med bella&jejje föresten, köpte:
* örhängen, typ pluppar i olika färger - gina 79:-
* vitt baslinne - gina 99:-
* blommig tunika med långa armar - gina 149:-
* uggs - skopunkten 199:-

Käka spicy och sånt också,thihi.


GOKVELL!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Söt du är!

2010-02-08 @ 13:30:53
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0