Hälsningar från glada hudik!

Har varit i järvsö hela dagen med Bella och alla och åkt skidor. Skidorna funkade riktigt bra, vurpade inte en enda gång faktiskt. Till skillnad från bella, nej jag skoja haha! Hon ramla faktiskt bara för att jag skulle lura in henne i skogen där det var en meter (minst) lös snö. Hon föll pladask ner med fejjan före i snön och vi skrattade så mkt så det höll på att bli en olycka i brallan. Satt väl fast där i en halvtimme och skrattade i princip hela tiden, men tillslut vart vi ganska trötta på att inte komma därifrån så vi ringde pappa kalle som kom och hjälpte oss. Men annars var allt fettt bra, vädret helt okej och helt okej mycket folk. Kan ju bara säga att vi suger på att "hoppa" på lifter, tillslut garvade liftkillen åt oss när vi skulle sätta oss i sittliften. Eller tillslut, han skrattade mer och mer för varje gång rättare sagt.. Jaja, lyckad dag iallafall! Nu väntar hemmagjord pizza och melodifestivalen. Ska vi säga heja peter jöback eller? Nej det ska vi inte :)



taggade brudar påväg till järvsö!


in tha ankarlift, mobba inte bilden, söt bella och ful malin


Våra snygga skidor, mina högst upp och bellas längst ner.


utsikten var grym, det såg ut som en tavla


Denna får avsluta, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej gumman :)

Vad söta ni är!

Saknar dig fast vi sågs igår! :)

Hoppas ni får det grymt kul i hudik och hälsa bella.

Puss din jejje <3

2010-02-27 @ 23:35:31
Postat av: ylvisen

Ni är söta båda två!



Jag och Bella har lika skidor ser jag, jag kallar mina för mina "gardininredningskidor" ha ha!



Ser ut som ni haft kul! kram

2010-02-28 @ 11:33:35
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0