ig nästa?

So-provet idag gick åt helvette, jag kan ju bara hoppas på att jag blir godkänd. Seriöst vafan vare för frågor? Själv har jag iallafall suttit och tränat på heelt fel saker, vilket mååånga andra i min klass också hade gjort, jag blir så... bläääää!

Åkte ner på stan efter skolan idag med jennifer iaf, åt lite donken - mjölk till det - såklart! Sen köpte hon lite kläder, jag köpte presenter till jennifer(haha), jossan&becka. Dom har ju fyllt år, så en liten surprise ska dom väl få såklart. Även om jennifer stog bredvid mig när jag köpte&betalade hennes present.. Hah!

Snart börjar glee, skiter i det tror jag. Har ändå inte följt det från början så vädelöst att kolla nu, sen kom jag på när jag läste fridas blogg att vi har bild-uppgiften till imorn, så ah det blir väl att sätta sig med den. 21:00=made in sweden!



VET ATT VI ÄR SNYGGA
bilden är urgammal, gamla tjejgruppstiderna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah! <3

2010-02-11 @ 20:16:29
Postat av: yeahyeahwowwwow.blogg.se

Snyggingar vi är :)

Puss ily <3

2010-02-11 @ 20:32:49
Postat av: ylvisen

Går det bra att vara utan läsken?



kram

2010-02-12 @ 08:25:23
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Jonas Köhler

haha du är lika konstig som jag. Jag dricker också bara mjölk på donken:P

2010-02-15 @ 20:01:16
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0