F**************

ÅÅÅH VA TRÖTT JAG BLIR!! Hade fan skrivit en bibel om vad jag har gjort idag, sen raderades allt SKITKUUUL.

Ni får det kortfattad för jag orkar inte skriva om allt, hah:
Åkte till hassela imorse och åkte skidor, kul med lite nya backar! Bella ramlade i liften 2 gånger och lyckades få liften i huvudet och så men annars var väl allt lugnt. ELLER NEJ, jag ramlade också för första gången. I en röd backe.. Fick lite(rätt mycket) snö i fejan och ett gott skratt!

Nu på kvällen har vi varit på bio, så mysig bio här i hudik! Vi såg på Percy Jackson, den var bättre än vad jag trodde den skulle vara, och fy bubblan va snygg han var som spelade Percy! Och påtal om snygg så såg jag och Bella Jacob (från twilight) look alike i backen igår, fan va lik!! Enda skillnaden var att han inte var lika snygg. Men ah nog om det.

Nu ska vi ligga och prata skit, rätt tråkig humor just nu.
Igår var det: "Fjällbrynt mjukost&Vidbränt mesmör" & idag är det: "Marinerad bajskorv&Gratinerad kissdroppe".
Haha vilken humor va? Herregud..

Imorn ska vi åka hem iallafall, skönt att komma hem är det väl alltid men shit vad jag kommer sakna dessa dagar, alla skratt och alla nya minnen vi har fått. Hoppas vi kommer hem imorn iallafall, kolla väderprognosen liksom..
PUSS&KRAM!

  
iloveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0