bara tidsfördriv!

1. Tre namn jag lyssnar till:
malin,mallan,snigel(haha)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
jag vet faktiskt inte..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
det finns ju lite och välja på.

4. Detta är jag rädd för:
mörkret,kryp och mycket mer

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
pengar, läxfritt och kramar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
prata inför folk, bakåtkullerbyttor, dyka från 3an

7. Detta tycker jag om att göra:
sjunga, spela gitarr och umgås med familj&vänner

8. Detta vill jag göra just nu:
spela handboll typ

9. Bästa känslan:
vinna en spännande handbollsmatch

10. Värsta känslan:
vet faktiskt inte

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
han ska vara snäll, omtänksam och snygg

12. Är jag kär just nu?
nope

13. Jag vill gifta mig:
ohja

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
gifta mig och skaffa barn, fortsätta spela handboll länge

15. Min käraste ägodel:
datorn

16. Något jag vill ha i present:
pengar, pengar och pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
mjukisbyxor, sockor, trosor,sovtröja och flecetröja


18. Favoritkläder:
mjukiskläder är skönast, jeans och en tröja till är snyggast

19. Favoritdjur:
katt,hund,kanin och hamster typ

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
allt som spelas på radion typ

21. Favoritlåt just nu:
jag vet inte..

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligast är typ idrott kanske, tråkigaste är spanska

23. Stjärntecken:
oxe

24. En bok jag älskar:
tillsammans, alla böcker

25. En film jag älskar:
wallander?

26. Tv-program jag gillar:
andra avenyn,made in sweden&köping ofc

27. Favoritdoft:
vanilj

28. Detta äter jag gärna:
godis

29. Dricker helst:
läsk mjölk

30. Favoritgodis:
tutti frutti ringar och choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
thailand eller nåt varmt

32. Färg på mina ögon:
ja ni, blågröna

33. Min längd:
175cm

34. Jag tror på:
spöken

35. Jag spelar:
handboll,fotboll&gitarr

36. Person jag beundrar:
min mamma

37. Så här bor jag:
i villa med mamma,pappa&lillebror

38. I skolan är jag:
ett vg-barn

39. Det här tänder mig:
magrutor,thihi

40. Det här gör mig avtänd:
svettlukt

41. Favoritfärg:
svart,vit&rosa

42. Favoritcitat:
"det blir vad man gör det till"

43. En hemlighet jag vet:
haha?

44. Bästa present jag fått:
datorn och gitarren, och henrik såklart ;););)

45. Senast köpta skiva:
köper inte skivor, men det var michael jackson-thriller

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
jag vet inte..

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
.

48. Udda förmåga/egenskap:
kan vika tungan på nå roligt sätt HAHA, fast de äre säkert många som kan

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
vet inte, apa

50. Vad lyssnar du på just nu?:
musik

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
vaknat, träffat jossan och ikväll blire fredagsmys!

52. Var är dina föräldrar födda?:
sverige, stockholm och västerås tror jag

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
var väl spotify på den här datorn

54. Vilken är din favoritrestaurang?
spicyhot, lika gott varje gång

55. När badade du i en pool senast?:
i somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
nja

57. Hur många barn vill du ha?:
två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
när dom skriker typ

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
14 här

60. Vad har du för TV-kanaler?:
alla vanliga, inte typ canal+ och disneychannel

61. Har du åkt moped någon gång?:
om jag har(h)

62. Har du busringt någon gång?:
haha ja

63. Har du fått felparkeringsböter?:
ah varje gång jag kör bil

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump
nej fyfan

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
bössebergsparken fuertuventura

66. Har du en egen trädgård?
min familj har ja

67. Vilken är din favorit teckande figur?
är skurt tecknad? isf han

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
det var en bra fråga haha

69. Badkar eller duschkabin?
badkar, bara för att jag inte har nåt:(

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? :
inte en susning

71. Favoritpizza?:
kebabpizza eller hawai eller calzone eller nåt

72. Chips eller popcorn?:
POPCORN♥ , men chips är sjukt gott det med

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
andvänder ej

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
men va

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
naej, tror inte det skulle gå så bra heller faktiskt

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
donken igår med jennifer

78. Favoritchoklad?:
maraboue(?)

79. När röstade du senast?:
vilket spamm

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
det var väl några år sen, hos bella HAHA

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
nej, eller jag kommer inte ihåg

82. Är du bra på matlagning?
kan jag inte påstå

83. Klarar du att tanka själv?:
inte så intresserad så har faktiskt aldrig provat

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?
nej

85. Pepsi eller Coca Cola?:
coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
har skoluniform 8-)

87. Vad var det senaste du handlade?:
presenter till mina gullungar

88. Har du kräkts offentligt?
när jag va liten säkert

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
sann kärlek för kärlek är viktigare än pengar

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
ja

91. Har du ringt något betalnummer?:
?

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
absolut

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
farfar kanske..

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
antar det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
vet inte :o

96. Vad har du i din väska?:
skolböcker,lite stuffs bara

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?:
inte favoritsak, men smörjer oftast in mig med nån ansiktsfuktande kräm

98. Vad är du tacksam för idag?:
att jag har det så pass bra som jag har det, det kan alltid vara så mkt värre

99. Var hittade du den här listan?:
på någon blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
dom som vill, spelar mig ingen roll faktiskt


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Kul, jag har läst allt!

2010-02-12 @ 21:21:26
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Jonas Köhler

Du. Du skulle faktist vinna i en skönhetstävling!!<3

2010-02-15 @ 20:38:37
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0