16.42

Jag har blivit sjukt dålig på att blogga,jag vet! Men skolan måste gå före allt annat nu ettag, och orken till att blogga var borta ettag men nu har jag hittat den igen,hihi. Idag var jag i skolan som vanligt, slutade väl vid halv1, rätt så nice faktiskt! Var kvar i skolan en timme till bara för att jag satt och snackade med mina underbara 96or medans dom andra i min klass slutade, orkade inte gå hem själv hah! Men när jag kom hem kollade jag på tv och tog det lugnt(och pluggade såklart). Jag är så galet trött, ögonen håller på att sjunka igen.. Men snart ska jag iallafall ner på handboll, får se hur mycket jag orkar eftersom jag är förkyld - igen!!! Orkar inte vara de hela tiden, de är så segt. Men vi tränar iallafall bara en timme för det var något annat lag som skulle ha match, sen är det ju andra avenyn ikväll!

Dagens bästa: Fick 33/33 rätt på hemkunskapen, trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle få, tummen upp!
Dagens roligaste:
Jag: Men madde, jag vill in i ditt skåp, för det finns nåt som jag vill ha därinne..
Tove: Vadå är det killar i skåpet eller?
Jag: Nej kakor!
&
Madde: Jag är törstig, nån som hänger med till toan och dricker vatten?
Jag, tove och johanna följde med..
Jojjo: Ska vi dricka ur muggen eller handfatet?

HAHAH asså gaaarv, snacka om att vi misstolkade den sista en aning..

Kommentarer
Postat av: ems

hahaha. skrattar för mig själv :(

"ska vi dricka ur muggen eller handfatet?"

2010-02-11 @ 17:04:21
Postat av: johanna

hahahahahahhahah för kul,jag kan inte förklara mig bäst:(

2010-02-13 @ 10:34:42
Postat av: Jonas Köhler

Jag fick 31/33;)

2010-02-15 @ 19:56:30
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0