1000 hål i nacken!

Hade hemkunskap imorse,kul som vanligt. Hade läxförhör - kunde allt, de gick sjukt bra! Sen vare björnön med skolan som gällde, eller vi hade friluftsdag, så det fanns lite olika saker man kunde göra. Jag, Emma, Bella, Jossan, Jennifer, Becca&Malva åkte till björnön. Malvas pappa hade fixat golvmattor till oss så vi åkte på dom, det var sååå galet roligt. Längesen vi hade så kul!

Ikväll är det konfa - suckkkk. Inge sugen på de alls faktiskt. Men aja, imorn ska jag till tandläkarn. USCH :(


de är som du säger emma - det går inte en dag utan att vi viker oss av skratt!
NI ÄR BÄST


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va kul att det gick så bra på hemkunskapen!



Nu ser det ut som att de från hjo inte kommer i helgen men jag hör av mig om de kommer och ser om du kan följa med till busborgen.



kram

2010-02-03 @ 18:38:32
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: ylvisen

Jag vet fortfarande inte om de kommer, vet säkert ikväll eller imorgon. OM de kommer, vilket jag hoppas, så blir det BB mellan ca 10 och 12 så du hinner på träning. Om de inte kommer är du välkommen ändå, just nu är ungarna lite hostiga så vi får se vilket håll det går oxå, de är pigga iaf.



kram

2010-02-04 @ 09:46:48
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0