Tredje dagen i skolan är avklarad.

Började 8.20. So till 11.20-.- Vi jobbar om mellankrigstiden eftersom det är det vi jobbar om nu när vi har temavecka. Lite segt kan jag tycka, menmen.. Lunch & sen svenska 1h. Typ bara filmtittning om hitler osv.. Satt mest och garvade med Frida & Emma åt våra sjukt fula grimascher medans hitler hailade på filmen.
Alltså Hitler.. Vilken jävla stjärt-gubbe? Han var ju helt stört, och feg. AJA.

Slutade 13 och då gick jag och Bella hem till mig och gräddade våfflor. FAN va sega säger jag bara. Brända också men några blev bra iallafall =P Sen spelade jag gitarr och nu sitter vi här litegranna. Hon ska nog hem vid 18 ungefär. Då ska jag väl plugga lite inför imorgon. Har muntlig redovisning i grupp imorgon om de vi har lärt oss på.. 2 dagar? Nice..!

Fångarna på fortet & time out ikväll också. Precis som i måndags och tisdags.


love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0