Tokiga gatan.

Grannarna gick nyss. Hade en helmysig kväll med massor av skratt & många kräftor♥♥
Imorn är den stora ångest-dagen kommen. Jag kommer ha en fullkomlig panik. Vad ska man ha på sig? Hur ska man se ut i håret & blablabla. Har läst på andra bloggare som är 95;or att det var en hård-start med läxor på en gång, skakis..

Men 8B 9B, här kommer jag! Jag har saknat er allihopa, ska bli så himla kul att träffas igen. Såhär länge har vi inte varit borta från skolan sen vi började i 1an. Eftersom att vi fick en vecka längre sommarlov detta år. Hihi.

Äsch nu ska jag plumsa i sängen och drömma mardrömmar om skolan. Puss.

Min plats just nu. På golvet. I vardagsrummet. Oskönt.
Blev en liten outfit bild också. Tröja & shorts från Jc, skärp från gina + en ful fläta som mamma gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0