Sjukling.

Kul att missa första riktiga skoldagen i 9an? Nej. Men det finns inget att göra åt det, jag hostar vidare och hoppas vara frisk tills imorgon.

Vaknade som sagt utav inatt runt 3/4 av att jag hostade något så fruktansvärt. Fan va jobbigt det var. Gick på toa, drack vatten och tog en halstablett + satte mig upp i sängen och slog på tvn. Kollade på animalplanet. Bestämnde mig för att inte gå till skolan och somnade någon timme senare och sov till 11. Nice det med iförsig.. Hostar inte riktigt lika mycket idag men en hel del även idag tyvärr..

Iallafall! Jag dör nog inte iallafall och det är ju bra. Vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt. Får la se! Uppdaterar nog något mer idag iallafall!

i hate love.

Frida har gjort mig beroende utav denna. Myslåten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0