Promenix.

Mamma och jag åkte med när brodern och pappa åkte på träning i hökåsen och gick en promenad sålänge. Gick runt lite där jag faktiskt aldrig har varit förut (!!!), konstigt med tanke på hur mycket jag hängde där i 6:an. Då man trodde man ägde skolan för att man var äldst på låg&mellan, men aja!..

Gick förbi Ylva en snabbis och sen hem till byn igen. Kände mig som en riktig rugguggla med flottigt hår och håriga ben, JAJA det går att göra någonting åt det iallafall! Promenaden var väldigt mysig iallafall för det var grymt fint väder. Helt perfekt att vandra i heheh.


Nu så! Nu funkar bilden från Jetline även på grönalunds hemsida! Så här har ni den i repris men i ett lite tydligare format=P

Och på tal och grönalund - nästa vecka åker jag dit med mina tjejor! Fasen så roligt vi kommer ha! Vi blir 4-5 stycken som åker och vi kommer ha det så himla roligt!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Som sagt, kul att ni kom!



Ha ha rolig bild!

2010-08-11 @ 07:54:50
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0